Appen er enkel å finne i Google Play og App Store - det finnes bare én eero-app for hver plattform, men kundene får opp din logo når de logger seg inn, så sant de har én eller flere eero-enheter tilknyttet din eero Insight.
Har du montører som skal installere eller feilsøke for kunde? Gi dem tilgang til egne teknikerfunksjoner i appen som forenkler oppsett og overføring til kunde.
Tilgangsstyringen gjør du via eero Insight.
Med appen kan hjemmebrukeren også selv sette opp sin første eero-enhet på 1-2-3, eller sette opp flere i mesh.
Appen guider kunden trygt gjennom oppsettet og sørger for at de ikke plasserer enheter der det ikke vil være god nok dekning.
Med appen får kunden selv oversikt over nettverket sitt - innsyn i tilkoblede klienter, mulighet for å kjøre hastighetstester, sjekke kvaliteten på tilkobling mellom mesh-noder, ogsåvidere.
Med eero Secure-tjenesten kan brukeren også sette opp profiler for ulike familiemedlemmer med begrenset tilgang til nettet på tid, eller sperre gitte internettadresser.
Har kunden en gjenstridig støvsuger som ikke vil på wifi? En skriver som ikke får opp nettverket? eero-appen har innebygde verktøy som hjelper til med trøblete dingser. (Du kan lese mer om akkurat hvordan her.)