"Internett virker ikke!"

Løs kundens problemer ved hjelp av innsikt i hjemmenettet

Praktisk EyeSaaS-demonstrasjon ved teknisk sjef Geir Arne Rimala

Kunden ringer: Internett virker ikke! Og det er egentlig alt de har å si. Hva nå? 

Gjennom konkrete feilscenarier og praktiske eksempler viser Geir Arne hvordan du kan feilsøke, finne avgjørende informasjon og feilrette for kunden ved hjelp av EyeSaaS Pearl Customer Center. 

Webinaret passer både for kundestøtte som bruker eller skal i gang med å bruke EyeSaaS Pearl Customer Center og ISPer som vurderer å ta EyeSaaS eller andre innsiktsverktøy i bruk. 

Om innlederen

Geir Arne Rimala er teknisk sjef i Eye Networks og EyeSaaS. Han er en tålmodig problemløser og pedagog og har lang erfaring med nettverksdesign, feilsøking og kvalitetssikring for norske nettleverandører. 

Internett virker ikke, webinar med teknisk sjef Geir Arne Rimala i Eye Networks

Oppdatert 05.03.2018