Problemer med å logge inn i eero-appen

Illustrasjon av eero-appen på en mobil, et stort varselsymbol, teksten sier "Innloggingsproblemer med eero-appen?" Logoer fra Eye Networks og eero

Har du problemer med å logge inn i eeros mobilapp? Her er de vanligste årsakene og hva du kan gjøre for å løse problemene.

eeros mobilapp gir deg full kontroll på eero wifi-nettverket ditt.

Sjekk at du bruker riktig epostadresse

Når man kjøper / mottar eero-enheter fra internettleverandøren sin eller dinwifi.no, registreres det en epostadresse som eier av nettverket.

Den første i husholdningen som skal logge seg på appen, bruke denne epostadressen for å bli gjenkjent som riktig kunde.

Når du som eier er logget på, kan du selv invitere andre i eller utenfor husholdningen slik at de også kan logge seg på appen og få tilgang til nettverksinnstillingene — se hvordan i Legge til flere administratorer i et eero wifi-nettverk.

Sjekk at du bruker samme påloggingstype hver gang

Hvis du er sikker på at epostadressen er riktig, sjekk at du har vært konsekvent med hvordan du logger deg på.

I eero-appen kan man enten logge inn med eero-bruker eller med Amazon-bruker. Det går ikke an å blande de to; du må fortsette å velge samme metode som første gang du logget inn.

Hvis du blir utesperret

Hvis prøver for mange ganger å logge deg på med en bruker som ikke blir godtatt, kan kontoen din bli sperret. Ta kontakt med kundestøtte hos internettleverandøren din eller dinwifi.no (avhengig av hvor du fikk eero fra) for å få låst opp kontoen.