Løs kundens problemer ved hjelp av innsikt i hjemmenettet
Gjennom konkrete feilscenarier og praktiske eksempler viser vi hvordan du kan feilsøke og feilrette for kunden. Webinar i opptak.
Praktisk EyeSaaS-demonstrasjon ved teknisk sjef Geir Arne Rimala
Kunden ringer: Internett virker ikke! Og det er egentlig alt de har å si. Hva nå?
Gjennom konkrete feilscenarier og praktiske eksempler viser Geir Arne hvordan du kan feilsøke, finne avgjørende informasjon og feilrette for kunden ved hjelp av EyeSaaS Pearl Customer Center.
Webinaret passer både for kundestøtte som bruker eller skal i gang med å bruke EyeSaaS Pearl Customer Center og ISPer som vurderer å ta EyeSaaS eller andre innsiktsverktøy i bruk.
Om innlederen
Geir Arne Rimala er teknisk sjef i Eye Networks og EyeSaaS. Han er en tålmodig problemløser og pedagog og har lang erfaring med nettverksdesign, feilsøking og kvalitetssikring for norske nettleverandører.
Om webinarserien
Dette webinaret inngikk i serien «ISP-verktøy for analyse og innsikt», som er avsluttet. Opptak av de andre webinarene i serien er tilgjengelige her: