Webinar: Proff wifi for kundeservice

Proff wifi for kundeservice – vanlige trådløsproblemer og praktiske råd

Kjære kundeservice-medarbeider. Minst 30% av internettproblemene som meldes inn til ISPer flest, har med trådløst internett å gjøre. Vi vet du er lei av sure kunder – og vi vet hvorfor kundene er grinete.

Teknisk sjef i Eye Networks Geir Arne Rimala gir en innføring i trådløst internett, de vanligste problemene med hjemmenettverk og hva de skyldes, og hvordan du best kan hjelpe kunden. Det blir også satt av god tid til spørsmål og svar om det som plager DINE kunder.

Målgruppe: Alle som jobber med kundeservice og kundekontakt for ISP. 

Språk: Norsk

Proff wifi for kundeservice -- webinar onsdag 25.05. 2016 med Geir Arne Rimala, teknisk sjef i Eye Networks

Webinarserien Proff wifi

Våren 2016 arrangerte vi en serie webinarer for nettverksfagfolk om trådløst internett, presentert av interne og eksterne eksperter.

De andre webinarene i serien var:

  • Wifi ER din business ved Linda Firveld, Eye Networks. For produktutvikling, ledelse, prosjektplanleggere og salgsledelse hos ISP.
  • Wifi-feilsøking i felten ved Geir Arne Rimala, Eye Networks. For montører og teknisk/drift hos tjenesteleverandører.
  • Wi-Fi–A Technical Deep Dive ved Kerim Aytek Tok, AirTies Wireless Technologies. For networking geeks inside and outside of the ISP organization.

Opptak av webinarene ovenfor er dessverre ikke tilgjengelig.

Oppdatert 24.03.2018